sobota 16. května 2015

Výkřik do binární tmy...

aneb: "ČAU SVĚTE, TŘES SE!"
(opět se NEJEDNÁ o moji hlášku...)

Opět jsme se rozhodl něco napsat, ale předem varuji, že se jedná o zbytečný příspěvek, ostatně jako vždycky, a protože se mi nechce mačkat tečky, bude to tentokrát pravá, nesmyslná juxtapozice, taková, jak má být, některé může pobavit má marnost, mé uvažování, či větná skladba, proto jsem se rozhodl, že jestli se tu najde nějaký odvážlivec, či sebevrah (Druzie ?), který by měl tu odvahu a určil by zde kompletní větnou skladbu a zaznamenal by ji to grafu (tzv. stromového), bude odměněn tím, že pro něj možná napíšu něco "normálního", tedy ovšem za předpokladu, že se dožiji onoho okamžiku, kdy  svůj rozbor dokončí, ale zpět k původní myšlence, kterou byl pouhopouhý zájem informovat, že se zde začne (konečně) něco dít, a tak tedy konečně ukážu bližší fotečky pradědečka Tučka a oznámí co s tím chci vlastně udělat, a obávám se, že tatínek můj milý, který chtěl  cit. "...tu kopu dřevěného šrotu demonstračně spálit na zahradě...", bude zklamán, ale, jak by řekl Horst Fuchs, to není ještě všechno, při uklízení půdy jsme s babičkou nalezli něco, co sice nemá tak velký význam jako RKZ  a ani není o dva roky starší než Ramesse II., ale zato to stojí za to (!), a za co samozřejmě ještě neprozradím, takový já už jsem, no a na závěr jsem se rozhodl, že založím zde ještě složku "Jiné...", do které budu dávat občasné malé pitominky, co mne tak napadnou, a tak jsme se nakonec dostali až sem, k pointě celé této zrůdnosti, která ovšem jaksi chybí :-) , proto se hluboce omlouvám, těm, kteří si slibovali od tohoto textíku něco zajímavého, nebo amatérsky-organologického, a s přáním hezkého dne, večera či noci se loučím já, František Ignác Dolíhal


.

(Tečka)

Motivační obrázek:

a úplně dole můžete vidět moje slavné oblíbebé tričko...

2 komentáře:

  1. Tak na Dimitrije Danilova to zatím nemá, ale ano, můj milý, už ostřím svoji syntax-tužku =)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento textík měl spíše poukázat na nepraktičnost juxtapozicí. Nemusíš se bát, dál už se budu jen pokoušet psát v aktualizované verzi veleslavínské češtiny a se starým a správným pravopisem (předpřítomné časy, přechodníky a už dávno zapomenutá slova). :-)

    OdpovědětVymazat