čtvrtek 26. listopadu 2015

Vlastní charakteristika

aneb návrat do minulosti. Psalo se onehdy 12. listopadu léta Páně 2012, když jsem toto dílko začal modelovat a nyní mám jedinečnou příležitost, porovnat je se svým dnešním já. Přeji příjemnou zábavu.

Kniha se stává knihou, když se čte a potom ožívá! Jp101



Pravda, ne příliš aktuální fotka, ale hezká...


Vlastní charakteristika

Moje postava nijak  zvlášť nevyniká z davu. Na středně velké hlavě pokryté hnědými rovnými vlasy se šklebí, mračí, nebo usmívá můj obličej. Hnědé, krátkozraké oči se věčně skrývají pod brýlemi, které toho se mnou už mnoho zažily (a podle toho vypadají). Ty drží můj oblý a dalo-by se říci normální nos. Ještě níže si stále něco breptá má nezastavitelná pusa, s asi zdravým, rovnátky poupraveným chrupem.

Moje celková "zaoblenější" postava bývá zpravidla oděna do neutrálních tmavých kalhot a někdy nápadného trička. Pokud zrovna nosím hodinky, tikají si nejčastěji na pravé ruce, ne proto, že bych byl levák, ale protože na mé levé ruce jednoduše zavazejí.

Moje vlastnosti jsou sbírka všech "středně špatných" důkladně zamaskovaná nějakými těmi ucházejícími. Tak například, za fantazií se schovávají nesoustředěnost, roztržitost a zapomnětlivost. Za mírně galantním chováním (samozřejmě pouze k těm, kterých si vážím) už číhají zlomyslnost, škodolibost a sarkazmus (k těm, kterých si už moc nevážím). A nakonec za představivostí a obrazotvorností kují své pikle hypochondrie, pesimizmus a občas je navštíví i lehká forma paniky a deprese... A to podle spolužáků prý není pravda!? (Nevěřím!)

Na druhou  stranu, i přes tyto věci, a i přes mé motto:"Život není spravedlivý, od toho je tady smrt!" se na mé tváři objevuje občas i "úsměv". Takže nakonec tato postavička, neustále obklopená svými nákresy různých technických "blbostí", vypadá a chová se vcelku normálně (oproti tomu, co o sobě právě napsala).


I já sám při porovnávání sebe sama s tímto textem shledávám jisté nesrovnalosti, proto neostýchejte se a do komentářů pište tři rozdíly.

Dále nominuji všechny bloggery a bloggerky, aby se také podělily o nějaké své staré dílko v původním znění a odkaz zanechali v komentáři.

Děkuji za přečtení.


Žádné komentáře:

Okomentovat